Your Cart

“Pyhäkoulu paketissa” -kampanja saatu päätökseen!

Kiinan viranomaiset pyrkivät tekemään kaikkensa pysäyttääkseen ja hävittääkseen kristinuskon Kiinasta. Tärkeä keino tämän tavoitteen toteutumiseksi on estää lapsia kuulemasta kristinuskosta. Uusien säännösten mukaan alle 18-vuotiaat eivät saa osallistua uskonnollisiin tilaisuuksiin, mikä tiesi loppua pyhäkouluille – ainakin virallisille.

Sen vuoksi viime vuoden joulukampanjamme puitteissa osallistuimme Korean Marttyyrien Äänen käynnistämään ”Pyhäkoulu paketissa” -kampanjaan, jota jatkettiin joulunkin jälkeen. Kampanjan tavoitteena oli jakaa tämän vuoden aikana 5000 ”Pyhäkoulua paketissa”, eli laatikoita, jotka sisältävät lapsille suunnattua kristillistä materiaalia sekä aikuisille ohjeet, joiden avulla he pystyvät opettamaan lapsia laatikon sisältämien materiaalien avulla.

Kampanjan tavoitteen toteuttamiseksi tarvitut varat on nyt saatu kokoon. Kiitos kaikille kampanjaan osallistuneille! Suomalaiset uskovat lahjoittivat tälle kampanjalle 50.857 euroa, jolla saatiin hankittua 726 Pyhäkoulua paketissa! Yhden paketin oli arvioitu tavoittavan keskimäärin seitsemän lasta, joka tarkoittaa, että suomalaisten kustantamien 726 paketin avulla yli 5000 kiinalaista lasta saa kuulla Hyvästä Paimenesta, josta Kiinan viranomaiset eivät haluaisi heidän tietävän.

Kaikki pakettien sisältämät materiaalit ovat Kiinassa laillisesti ostettavissa. Siitä huolimatta oli selvää, että Kiinan viranomaiset pyrkisivät estämään pakettien pääsyn vastaanottajilleen. Niin myös kävi – joitakin paketteja on takavarikoitu, ja jakeluun osallistuneita uskovia on pidätetty ja kuulusteltu.

Suurin osa paketeista on jaettu pieniin kotiseurakuntiin eri puolille Kiinaa. Seuraavassa joidenkin paketin saaneiden terveisiä.

”Vaikka emme tunne toisiamme, olemme kuitenkin yhtä Kristuksen ruumiin jäseninä. Olemme saaneet sekä ’Pyhäkoulu paketissa’ -pakkauksia että ääniraamattuja ja ne on jaettu lapsille sekä iäkkäämmille lukutaidottomille uskoville. Oli niin hienoa voida antaa heille työkalut, joiden avulla he voivat oppia lisää evankeliumista ja siunata heitä hengellisesti tällä tavalla! Muistakoon Herra sieltä kaukaa osoittamanne rakkauden. Innostakoon rakkautenne useampiakin ihmisiä rakastamaan Herraamme enemmän, niin että Vapahtajamme Jeesus Kristus saa ylistystä!” – Veli Shaanxin provinssista

”Kiitos, olemme saaneet rakkaudenlahjanne. Herra siunatkoon teitä! Käytämme tätä evankeliointityössämme ja pidämme siitä hyvää huolta. Rukoilettehan puolestamme. Kiitos. Jumalan armo olkoon kanssanne.” – Seurakunnan vanhin Sisä-Mongoliasta

”Kiitos avustanne ja kiitos Herralle lahjoista, jotka saimme kauttanne. Olemme tunteneet teidän ja Jumalan rakkauden. Otamme lahjat ahkeraan käyttöön, niin että niiden avulla voimme siunata toisia.” – Veli Shanxin maakunnasta

”Kiitos Herralle hänen armostaan! Kiitoksemme myös veljille ja sisarille, jotka ovat tarjonneet apuaan. Olemme vastaanottaneet lahjanne, ja vaalimme veljien ja sisarten osoittamaa rakkautta!” – Sisar Sisä-Mongoliasta

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print