Your Cart

VOM Siskot – Kelly Kolumbiasta

Kelly syntyi kristittyyn perheeseen, mutta luopui kristinuskosta aikuistuttuaan. Rakkaus Paveliin herätti kuitenkin hänen kiinnostuksensa uudelleen ja hän päätti lähteä seuraamaan Jeesusta. Pavelilla oli vahva kutsu julistaa evankeliumia kaikille ihmisille, ja sitä hän teki, vaaroista välittämättä. Kelly tuki miestään kaikessa ja oli usein mukana evankelioimismatkoilla kristinuskolle vihamielisillä alueilla. Ihmisiä tuli uskoon, mutta se herätti myös vihan evankelistoja kohtaan.

Viisi vuotta sitten tapahtui jotain dramaattista. Pavel ei palannut matkaltaan takaisin. Kelly oli huolesta suunniltaan ja Pavelia etsittiin kaikkialta. Lopulta selvisi, että hänet oli surmattu. Tilanne oli järkyttävä! Kelly oli murheen murtama ja samalla hän joutui kertomaan lapsilleen, että isä ei tule enää koskaan takaisin kotiin.

Ajan myötä Herra auttoi Kellyä ja hän pystyi antamaan anteeksi miehensä surmaajille. Kelly sai kutsun jatkaa miehensä vaarallista työtä. Hän kiertää nyt kylissä kertomassa Jeesuksesta ja anteeksi antamisesta. Hänen sanoillaan on painoarvoa, sillä hän on itse elänyt ne todeksi.

Kelly kehottaa: ”On tärkeää laittaa taivasasiat kuntoon. Se on tehtävä ennen kuin tulee lähtömme hetki, jonka jälkeen emme voi muuttaa enää mitään. Maanpäälliset murheet kestävät vain vähän aikaa, siksi on tärkeää panostaa sellaiseen, joka kestää ikuisesti.”

Kuuntele Kellyn radiohaastattelu, rukoile hänen perheensä ja Kolumbian puolesta!

Lataa pdf tästä.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print